При складанні рейтингу представники TNS попросили співробітників 40 тисяч готелів оцінити за дев'ятьма показниками туристів з 27 країн. Серед інших в число критеріїв увійшли готовність до великих витрат, дотримання чистоти, суми чайових, вміння поводитися і вміння одягатися.
Туристи з Франції, що зайняли останній рядок списку, були охарактеризовані як безцеремонні, неохайні, скупі на чайові і з величезними труднощами говорять мовою країни, в яку приїхали.
Очолили ж рейтинг туристи з Японії. За словами співробітників готелів, від тихих, акуратних і скромних японців надходить найменша кількість скарг. Саме за останнім показником верхню строчку списку японцям поступилися туристи з Канади, готові почати скаржитися, як тільки їх щось не влаштує в обслуговуванні.
Британці, всупереч стереотипу любителів пива і скандалістів, також були охарактеризовані як тихі та ввічливі. Мандрівних американців відзначили за їх ентузіазм в освоєнні іноземної мови і щедрі чайові, хоча визнали галасливими, неакуратними і що одягаються без смаку.
В кінці списку поряд з французами розмістилися іспанці і греки.
Озеро Кагул - український вирій
Кагул – це українське озеро, яким неможливо намилуватися.
Найстарішому човну, що було знайдено на дні Чорного моря - 2400 років
Підводний світ Чорного моря зберігає безліч таємниць та цікавинок. Одна із них - човен, що затонув 2400 років тому. Відкриття свідчить про те, що в...
Українське біле озеро називають озером молодості
Біле озеро Озеро карстового походження з чистою і прозорою водою.