Надії на будівництво моста через Керченську протоку стають все більш примарними, а необхідність у ньому все більш нагальною.
У зв'язку з цим на окупованому півострові гарячково шукають нові ідеї. Зокрема, в Торгово-промисловій палаті Криму відзначають, що логістика залишається головною проблемою бізнесу і населення Криму. «Традиційний підхід - використання поромів, вичерпав себе і сьогодні переправа «Крим-Кавказ» працює на межі своїх пропускних можливостей. Транспортний перехід (міст, тунель) буде введений в експлуатацію не раніше 2019-2020 року. Необхідно шукати нові підходи до вирішення транспортної проблеми», - йдеться в заяві палати.
Кримські підприємці пропонують задіяти всі порти півострова, і навіть підключити аеропорти Севастополя і Джанкоя.
Також вони пропонують звернути увагу на «оригінальний і неординарний спосіб переправи пасажирів і легкового транспорту через Керченську протоку», запропонований лауреатом премії уряду РФ професором А.А. Коротким. Оригінальний і неординарний пропонує будівництво ні багато, ні мало канатної дороги через протоку. «Автор проекту пропонує використовувати для цього незавантажений роботою комплекс, що залишився після зимової олімпіади в Сочі. Будівництво комплексу, при наявності доброї волі влади, може бути здійснено протягом 1-2 років », - вірнопідданські запевняють у Торгово-промисловій палаті Криму.

