Міст через Керченську протоку, який повинен буде з'єднати Кубань з окупованим Кримом, буде вразливий з багатьох сторін і за кількома параметрами його споруда неможлива ...

 

Про це заявив відомий радянський і російський гідробудівники, професор Юрій Севенард, передає MK.ru.

За словами експерта, небезпека для Керченського моста криється в складних природно-кліматичних умовах (в регіоні висока сейсміка, відповідна 9 балів), які проектувальники Керченського моста, судячи з усього, не врахували.

«Крім того тут (в Керченській протоці. - Ред.) Складна геологія (щільні грунти, розташовані на 60 метрів нижче рівня води). Причому сейсміка при опорі на ці щільні грунти (тверді глини) не знижується. Коливаються саме глини, а не вищерозміщений слабкий шар », - заявив Севенард.

«Коли буде стояти міст, ці коливання обов'язково будуть передаватися його жорстким палях. В результаті під час землетрусу першої загубиться стійкість основного прольоту моста (від точки спирання палі на глини - висотою близько 100 метрів) », - пояснив він.

Також вчений нагадав про сильних ураганних вітрах в районі спорудження мосту, які можуть привести до аварійних ситуацій з машинами на мосту протяжністю в 19 км.

«Плюс ожеледні явища - частий фактор в умовах зміни температур. Вітри, висока вологість, крижані дощі (але обмерзання може бути і без них) - все це небезпечно з точки зору ковзання транспорту. А утримувати в безгололедном стані міст з фермами (зв'язують конструкції) поверху практично неможливо: знизу металеві балки і залізобетонне покриття будуть підмерзати. ДТП самі по собі і на звичайних дорогах часто трапляються, а тут ризик збільшується в кілька разів », - зазначив професор.

 


    фейсбук