25 квітня 2013 в Києві пройдуть заключні заходи 7-го Національного фестивалю соціальної реклами.
Творчий конкурс буде чітко розділений на два напрямки: реалізовані проекти професіоналів і нереалізовані розробки самостійних авторів.
Участь в Творчому конкурсі стає платним. Це нововведення продиктовано не стільки комерційними міркуваннями, скільки для посилення відповідальності учасників в творчому змаганні і збільшення вагомості самої нагороди НФСР.
Другим важливим моментом НФСР 2013 стане система нагород. Всі учасники, хто подав роботи, незалежно від особистої присутності на Прикінцевих заходах 7-го НФСР 25 квітня, отримують Сертифікат НФСР і Спілки рекламістів України про участь.
В рамках Фестивалю тепер буде вручатися щорічна премія за внесок у розвиток соціальної реклами та активну соціальну роботу. Експертами у визначенні гідних виступлять громадські діячі, професіонали рекламної, маркетингової та PR індустрії.
Національний Фестиваль соціальної реклами вперше відбувся в Києві в 2005 році. НФСР - головна і престижна майданчик України, де можуть бути представлені розробки авторів і замовників соціальної реклами, маркетингу і PR.
Місія НФСР - сприяти розвитку соціальної реклами, як важливого інструменту вирішення соціальних проблем суспільства, підтримати і заохотити найбільш значущі соціальні рекламні проекти, що проводяться в Україні.
З 2013 року в рамках НФСР вручається Премія за внесок у розвиток соціальної реклами та активну соціальну роботу.

