Управління туризму Львівської міськради розпочало реалізацію проекту «Східноєвропейські перлини: створення та просування продуктів міського культурного туризму в транскордонному просторі», співфінансування якого здійснюватиметься Євроспільнотою, як одного з підрозділів Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна на 2007-2013 роки. Цей проект, окрім Львова, також будуть втілювати в Івано-Франківську, Коломиї та польських містах - Люблін, Замосць, Пшеворськ. Проект триватиме до початку 2015 року.

Він має на меті збільшити щорічну кількість туристів, які відвідують шість обраних міст Західної України та Східної Польщі. Окремими завданнями проекту  ініціатори вважають: підняти на новий якісний рівень туристичні можливості презентації культурної та історичної спадщини цільових міст через впровадження нових екскурсійних продуктів для відвідувачів; посилити та просунути культурну самобутність цільових міст як напрямків культурного туризму; запровадити співпрацю та обмін досвідом у сфері міського культурного туризму між зацікавленими сторонами в Україні та Польщі, й завдяки цьому об’єднати зусилля та підвищити ринкову конкурентоздатність та потенціал цих міст.

«В рамках цього проекту будуть створені продукти, які зможуть допомогти гостям нашого міста: аудіоекскурсії для пішохідних мандрівок, мобільна аплікація для смартфонів, система інформаційних показників, путівники по основних туристичних атракціях міста, брошури, карти.  Наявність цих туристичних продуктів не тільки зробить більш комфортним перебування туриста, а й зможе збільшити термін такого перебування хоча б на один день довше» - зауважив координатор проекту в місті Львові Андрій Пундор.

Отож основою означеного проекту є створення сприятливого середовища  для відвідування міста Лева індивідуальними туристами. За даними Всесвітньої туристичної організації, така категорія туристів складає до 70% від їх загальної кількості у світі й  дає найбільший прибуток при незначних витратах. Тому на кошти, витрачені індивідуальним туристом, місцеві громади туристично привабливих міст Карпатського регіону можуть розраховувати найбільше, й було б недалекоглядно ігнорувати цей сегмент ринку.

 

Ігор Галущак

Львів


    фейсбук

    Останні матеріали